Xəbər lenti

ChatGPT mobil tətbiqlərdə rekord qırdı: İstifadəçi xərcləri 3 milyard dolları keçdi
Texnologiya 20:42 19.12.2025

ChatGPT mobil tətbiqlərdə rekord qırdı: İstifadəçi xərcləri 3 milyard dolları keçdi

Tətbiq analizi şirkəti "Appfigures"in məlumatına görə, ChatGPT mobil platformalarda qlobal miqyasda 3 milyard dollarlıq istehlakçı xərci həddini keçib. 

Qaynarinfo xəbər verir ki, bu göstərici tətbiqin 2023-cü ilin mayında baş tutan təqdimatından bəri iOS və Android istifadəçiləri tərəfindən edilən ümumi xərcləri əhatə edir. ChatGPT ilkin mərhələdə yalnız iOS platformasında istifadəyə verilmişdi.

Ən diqqətçəkən məqam gəlirin böyük hissəsinin məhz 2025-ci il ərzində əldə olunmasıdır. "Appfigures"in hesablamalarına görə, istifadəçilər bu il ChatGPT-nin mobil tətbiqində 2,48 milyard dollar xərcləyib. Bu da 2024-cü ildə qeydə alınmış 487 milyon dollarla müqayisədə 408 faiz artım deməkdir.

Tətbiqin ilk ili olan 2023-cü ildə ChatGPT 42,9 milyon dollar gəlir əldə etmiş, 2024-cü ildə isə 1 036 faizlik təsiredici artım nümayiş etdirmişdi.

ChatGPT-nin bu nailiyyəti digər populyar tətbiqlərlə müqayisədə daha da ön plana çıxır. "Appfigures"in "TechCrunch"a təqdim etdiyi məlumata əsasən, "ChatGPT" 3 milyard dollarlıq xərclərə cəmi 31 ay ərzində çatıb.

Müqayisə üçün:

* "TikTok" eyni göstəriciyə 58 ayda,
* "Disney+" təxminən 42 ayda,
* "HBO Max" isə 46 ayda nail olub.

Bu rəqəmlər ChatGPT-nin istifadəçilər tərəfindən nə qədər sürətlə mənimsənildiyini açıq şəkildə göstərir.

"xAI" tərəfindən hazırlanmış "Grok" digər süni intellekt tətbiqləri arasında ChatGPT-yə ən yaxın gəlir performansını göstərən platforma kimi seçilir. "Grok" 2023-cü ilin sonlarında "X Premium Plus" abunəçiləri üçün təqdim olunmuş, ötən il isə daha geniş istifadəçi kütləsinə açılmışdı.

Tətbiqlərin gəlir əldə etməyə başladıqları dövrlər nəzərə alındıqda, "Grok"un istehlakçı xərclərinin artım tempi ChatGPT-nin eyni mərhələdəki göstəricilərinə ən çox yaxınlaşan nümunə kimi qiymətləndirilir.

3 milyard dollarlıq xərcləmə mühüm hədd hesab olunsa da, bu göstərici süni intellekt tətbiqlərinin uzunmüddətli gəlir potensialını ölçmək üçün yeganə meyar deyil.

Hazırda "ChatGPT" mobil istifadəçiləri əsasən:

* aylıq 20 dollarlıq "ChatGPT Plus",
* aylıq 200 dollarlıq "ChatGPT Pro"

kimi ödənişli abunəliklərə üstünlük verirlər. Bununla belə, "OpenAI"ın gəlir mənbələri bununla məhdudlaşmaya bilər. Gələcəkdə tərtibatçılara yönəlik həllər, reklam modelləri və yaxın zamanda elan edilən ChatGPT-yə məxsus tətbiq mağazası yeni gəlir imkanları yarada bilər.

Digər tərəfdən, "Google" axtarış reklamlarını getdikcə daha çox süni intellekt əsaslı struktura keçirməyi hədəfləyir. Şirkət "AI Mode", "AI Overviews", süni intellekt dəstəkli alış-veriş və "Discover" kimi sahələrdə reklam inteqrasiyalarını sınaqdan keçirir.

"Anthropic" isə diqqətini korporativ bazara yönəldib. Şirkətin 2028-ci ilə qədər 70 milyard dollarlıq gəlir hədəfi müəyyən etdiyi və bu istiqamətdə güclü artım tempi yaxaladığı bildirilir.

Aydın

Sorğu

Saytda hansı materialların daha çox olmasını istərdiniz?
--> -->