Yaponiyanın paytaxtı Tokioda yerləşən Insight Tech adlı şirkət istifadəçi şikayətlərini satın alır, onları böyük verilər bazasına çevirir və yeni məhsullar ilə biznes konseptləri hazırlamaları üçün əməkdaşlıq etdiyi şirkətlərə satır.
Qaynarinfo-nun "The Asahi Shimbun" qəzetinə istinadən məlumatına görə, informasiya texnologiyaları sahəsində fəaliyyət göstərən bu startap sosial problemlərə dair şikayətləri həmçinin yerli idarəetmə orqanlarına və siyasətçilərə çatdırmağı da hədəfləyir.
Bal sistemi necə işləyir?
"Insight Tech" şirkəti "Fuman Kaitori Center” adlı onlayn şikayət platformasını idarə edir. Qeydiyyatdan keçmiş üzvlər gündəlik həyatlarında yaşadıqları çətinlikləri burada paylaşırlar.
Hər paylaşımın məzmunu süni intellekt tərəfindən qiymətləndirilir. Üzvlər hər paylaşım üçün 1-dən 10-a qədər bal qazana bilirlər. Bir bal 1 yenə (0,007 ABŞ dolları) bərabərdir.
Real həyatda tətbiqi
Mərkəzin hazırda təxminən 750 min üzvü var və gündə orta hesabla 15 min şikayət qəbul edir.
Bu texnologiya sayəsində ölkənin aparıcı şirkətlərindən biri yaşıl çay və digər içkilər üçün suda həll olunan toz məhsullar hazırlayıb. Müştərilər uzun müddətdir həm daşınması çətin, həm də utilizasiyası çətin olan ağır içki butulkalarından şikayət edirdilər.
Fikir necə yarandı?
Adətən bazar araşdırmaları şirkətin müəyyən etdiyi məhsullar və ya mövzular üzrə istehlakçı rəylərini toplamaq üçün aparılır.
"Insight Tech" prezidenti Tomohiro İto bu üsulun istehlakçı ehtiyaclarını nə dərəcədə əks etdirdiyini sorğulamağa başlayıb və gözləntilərlə təcrübələr arasındakı fərqdən doğan şikayətlərə fokuslanıb.
O, istehlakçıların məyusluqlarını təhlil edərək, onların nəyə ehtiyac duyduqlarını müəyyən edə biləcəyini düşünüb.
Günay
Şərhlər